تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

پشتیبانی

پشتیبانی تلفنی
گاه نگاری مقایسه ای سفال های پیش از تاریخ تپه پردیس و دیگر مناطق باستانی دشت تهران


این فایل در قالب ورد و قابل ویرایش در 160 صفحه می باشد. پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد (M.A)گرایش: پیش از تاریخ فهرست مطالبعنوان                                                                                           صفحهف

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد کامپیوتر


138 صفحه word |فونت tahoma سایز 14| قابل اجرا در آفیس 2007 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیقطراحی یک اسلايد با ایجاد زمینه جدید:برای طراحی اسلايد میتوان از روشهای پیشنهاد شده در ابتدای درس کمک گرفت . به طور مثال از Design Template که یک اسلايد با طرح انتخابی در اختیار ما قرار میدهد و با اضافه کردن اسلايد طرح انتخابی به بقیه اسلايد ها نیز اعمال میشود. یا از Presentations که از منوی File/ new میتوان به آن دسترسی پیدا کرد و عملکرد تقریباً  مشابه Auto content wizard دارد که در این حالت گروهی از اسلايد ها هم از نظر طرح و هم از نظر فونت میتوانیم داشته باشیم و امکان جایگزین کردن متن های دلخواه با متن های داخل اسلايد وجود دارد.در این حالت نیز  با ایجاد یک اسلايد جدید طرح انتخاب شده به این اسلايد هم اعمال میشود. اکنون میخواه

ادامه مطلب  
تحقیق درباره بررسی و ارزیابی تورم و راه های مقابله با آن


فرمت فایل : word (قابل ویرایش) تعداد صفحات : 20 صفحه        اشاره:تورم از جمله متغیرهایی است كه نه تنها توجه اقتصاددانان را به خود جلب كرده، بلكه به دلیل آثار و پیامدهای اجتماعی آن سیاستمداران نیز مایل‌هستند تغییرات تورم را بررسی كنند. درحقیقت تورم و گرانی چیزی نیست جز كاهش ارزش پول و در واقع ما با آن میزان پولی كه در اختیار داریم نسبت به چندماه یا چند سال قبل كالا‌ی كمتری می‌توانیم بخریم. تورم دو رقمی موجود در وضعیت فعلی كشور، به‌طور قطع، ازجمله دغدغه‌های اصلی دولت است. مهم‌ترین بحث در خصوص مهار تورم شناسایی علل آن است و در اقتصادی كه نتوان علت‌های وجود تورم را بررسی كرد، بحث از مبارزه با آن به بیراهه رفتن است. ضمن اینكه برای مهار تورم و

ادامه مطلب  
76 - دانلود پروژه: بررسی و مطالعه سفال های مناطق باستانی دشت تهران و سفالهای پیش از تاریخ تپه پردیس


         فرمت فایل:   ورد – Word و قابل ویرایشتعداد صفحات:    232  فهرست مطالبعنوان                                 صفحه فصل اول : ویژگی های جغرافیایی دشت تهران 1-1 مقدمه 21-2 ویژگی های جغرافیایی دشت تهران 4 فصل دوم : مروری بر تاریخچه مطالعات باستان شناسی در دشت تهران 2-1 نظری به تاریخ مطالعات باستان شناسی در دشت تهران 9 فصل سوم : معرفی استقرارهای دشت تهران 3-1 تپه صادق آبادی 163-1-1 توصیف سفال 173-1-1-1 نقوش هندسی 18

ادامه مطلب  
پاورپوينت با موضوع قيمت گذاري انتقالي Transfer pricing


لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلايد : 53 اسلايد قسمتی از متن .ppt :     قيمت گذاري انتقالي  Transfer pricing فهرست 1.تعریف 2.سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی 3مرکزهزینه،سود،سرمایه 4قيمت گذاري انتقالات داخلی وتصمیم گیری 5.رویکرد ارمزلنت 6.موارد اهمیت قيمت گذاري انتقال داخلی 7.اهداف قيمت گذاري انتقالي 8اهداف بین المللی قيمت گذاري انتقالي 9.حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی 10حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها 11.روش هایقيمت گذاري انتقالي 12.مشکلات تعیین قيمت مبتنی بر بازار 13.قيمت گذاري دو مرحله ای 14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قيمت گذاري 15.نحوه گزینش روش صحیح قيمت گذاري انتقالي 16

ادامه مطلب  
پاورپوينت با موضوع قيمت گذاري انتقالي (Transfer pricing)


    لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلايد : 53 اسلايدقسمتی از متن .ppt :قيمت گذاري انتقالي (Transfer pricing)فهرست1.تعریف2.سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی3مرکزهزینه،سود،سرمایه4قيمت گذاري انتقالات داخلی وتصمیم گیری5.رویکرد ارمزلنت6.موارد اهمیت قيمت گذاري انتقال داخلی7.اهداف قيمت گذاري انتقالي8اهداف بین المللی قيمت گذاري انتقالي9.حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی10حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها11.روش هایقيمت گذاري انتقالي12.مشکلات تعیین قيمت مبتنی بر بازار13.قيمت گذاري دو مرحله ای14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قيمت گذاري15.نحوه گزینش روش صحیح قيمت گذاري انتقالي1

ادامه مطلب  
پاورپوينت درباره قيمت گذاري انتقالي


این محصول در قالب پاورپوينت (power point) و قابل ویرایش در 53 اسلايد تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این پاورپوينت و اطمینان از خرید، مطالب چند اسلايد آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.لینک دانلود پایین صفحه  فهرست 1.تعریف 2.سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی 3مرکزهزینه،سود،سرمایه 4قيمت گذاري انتقالات داخلی وتصمیم گیری 5.رویکرد ارمزلنت 6.موارد اهمیت قيمت گذاري انتقال داخلی 7.اهداف قيمت گذاري انتقالي 8اهداف بین المللی قيمت گذاري انتقالي 9.حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی 10حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها 11.روش هایقيمت گذاري انتقالي 12.مشکلات تعیین قيمت مبتنی بر بازار 13.قيمت گذاري دو مرحله ای 14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قيمت گذاري 15.نحوه گ

ادامه مطلب  
پاورپوينت در مورد قيمت گذاري انتقالي


لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل :  .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلايد : 53 اسلايد فهرست 1.تعریف 2.سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی 3مرکزهزینه،سود،سرمایه 4قيمت گذاري انتقالات داخلی وتصمیم گیری 5.رویکرد ارمزلنت 6.موارد اهمیت قيمت گذاري انتقال داخلی 7.اهداف قيمت گذاري انتقالي 8اهداف بین المللی قيمت گذاري انتقالي 9.حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی 10حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها 11.روش هایقيمت گذاري انتقالي 12.مشکلات تعیین قيمت مبتنی بر بازار 13.قيمت گذاري دو مرحله ای 14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قيمت گذاري 15.نحوه گزینش روش صحیح قيمت گذاري انتقالي 16.اداره امورقيمت های انتقالي 17جنبه های بین المللی قيمت گذاري انتقالي 18استاندارد ارمزلنت 2

ادامه مطلب  
پاورپوينت قيمت گذاري انتقالي


فرمت فایل : پاورپوينت قابل ویرایش      تعداد اسلايد: 53 قسمتی از پاورپوينت :  فهرست1. تعریف 2.سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی 3مرکزهزینه،سود،سرمایه 4قيمت گذاري انتقالات داخلی وتصمیم گیری 5.رویکرد ارمزلنت 6.موارد اهمیت قيمت گذاري انتقال داخلی 7.اهداف قيمت گذاري انتقالي 8اهداف بین المللی قيمت گذاري انتقالي 9.حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی 10حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها 11.روش هایقيمت گذاري انتقالي 12.مشکلات تعیین قيمت مبتنی بر بازار 13.قيمت گذاري دو مرحله ای 14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قيمت گذاري 15.نحوه گزینش روش صحیح قيمت گذاري انتقالي 16.اداره امورقيمت های انتقالي 17جنبه های بین المللی قيمت گذاري انتقالي 18استاندارد ارمزلنت 20.روش قيمت مقایسه ای 21.روش فر

ادامه مطلب  
دانلود مقاله بررسی تاثیر یارانه ها بر قيمت کالا های وارداتی


      دانلود مقاله بررسی تاثیر یارانه ها بر قيمت کالا های وارداتی بیان مسأله:یارانه عبارتست از پرداخت مستقیم یا غیر مستقیم دولتی "امتیاز اقتصادی" ، یا اعطای رجحان ویژه‌ای كه به مؤسسات خصوصی ، خانوارها و یا دیگر واحدهای دولتی جهت دستیابی به اهداف مورد نظر دولت انجام می پذیرد.از تعریف فوق بر می آید كه یارانه مستلزم مقداری انتقال درآمد است. اعم از این كه انتقال بین دولت و بخش خصوصی و یا میان گروه های مختلف بخش خصوصی انجام گیرد.یارانه برای پرداختهای رفاهی است كه جهت چاره اندیشی به نابرابری توزیع درآمد، برنامه ریزی می گردند و هم چنین سایر برنامه های دولتی كه به منظور تعدیل آثار ناشی از فشارهای بازار طرح ریزی می گردند.[1]در عمل یارانه عبارتست از تشویق و رشد بخش هایی كه یارانه

ادامه مطلب  
تحقیق درباره سرمایه گذاري-14 صفحهword


مشخصات فایلعنوان: سرمایه گذاريقالب بندی:wordتعداد صفحات:14  محتویاتتعریف و مفهوم سرمایه‏گذاري و تكنیكهای آن در بازار سرمایهچرا سرمایه‏گذاري می‏كنیم ؟ برنامه ریزی سرمایه گذاريماهیت اصلی تصمیمات سرمایه‏گذاري ساختار فرآیند تصمیم‏گیری مدیریت پرتفلیو عوامل خارجی تأثیرگذار بر فرآیند تصمیم‏گیری عدم اطمینان عرضه سرمایه‏گذاري جهانی سرمایه‏گذاريهای بازار سرمایه انواع اوراق بهادار با سود ثابت بازارهای سهام شناخت سهام عادی ویژگی‏های خاص ارزشیابی سهام عادیمبانی تحلیل تكنیكی در بازار سرمایهتجزیه و تحلیل اقتصاد تجزیه و تحلیل صنعت تجزیه و تحلیل شركت حاشیه سود خالصارزش دفتری هر سهم گردش موجودی‏هاارزشیابی قيمت سهام نقص بزرگ تحلیل بنیادی اصل اول تحلیل تكنیكیاصل دوم تحلیل تكنیكی اصل سوم تحلیل تكنیكی آر

ادامه مطلب  
پایان نامه تورم


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات101 مقدمهدر سالهای اخیر مطالعات بیشتری به بررسی دقیق و کامل چسبندگی و انعطاف پذیری قيمتها در سطح گروههای خرده فروشی پرداخته اند . با مطالعه ویژگی چسبندگی و نوسان قيمتها در سطح خرد ، تصویر روشنی از عکس العمل پویای تولید و تورم نسبت به شوکها و مکانیزم انتقال سیاست پولی ارائه می شود . در ادبیات نظری در زمینه بررسی رفتار قيمتهای خرده فروشی بین الگوهای قيمت گذاري وابسته به زمان و وابسته به وضعیت تفاوت وجود دارد . در مدلهای قيمت گذاري وابسته زمانی فرض می شود که بنگاه های اقتصادی قيمت محصولات خود را براساس مکانیزم رفتار زمانی قيمتها تغییر می دهند . به عبارتی در این نوع قيمت گذاري بخشی از تغییرات قيمت در دوره زمانی مشخص به صورت برونزا تعیین شده و در طی زمان ثابت می مانند . بنابراین مدلهای قيمت گذاري وابسته زمانی فاق

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق تورم


در سالهای اخیر مطالعات بیشتری به بررسی دقیق و کامل چسبندگی و انعطاف پذیری قيمتها در سطح گروههای خرده فروشی پرداخته اند . با مطالعه ویژگی چسبندگی و نوسان قيمتها در سطح خرد ، تصویر روشنی از عکس العمل پویای تولید و تورم نسبت به شوکها و مکانیزم انتقال سیاست پولی ارائه می شود . در ادبیات نظری در زمینه بررسی رفتار قيمتهای خرده فروشی بین الگوهای قيمت گذاري وابسته به زمان و وابسته به وضعیت تفاوت وجود دارد . در مدلهای قيمت گذاري وابسته زمانی فرض می شود که بنگاه های اقتصادی قيمت محصولات خود را براساس مکانیزم رفتار زمانی قيمتها تغییر می دهند . به عبارتی در این نوع قيمت گذاري بخشی از تغییرات قيمت در دوره زمانی مشخص به صورت برونزا تعیین شده و در طی زمان ثابت می مانند . بنابراین مدلهای قيمت گذاري وابسته زمانی فاقد چارچوب خرد می باشند . در حال که در مدلهای قيمت گذار

ادامه مطلب  
دانلود گزارش کار آموزی حسابداری سرمایه‌گذاري‌ها در شركت های سرمایه‌گذاري


این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 98 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.لینک دانلود پایین صفحه  چكیده:این تحقیق به بررسی نحوه حسابداری سرمایه‌گذاري‌ها در شركت‌های سرمایه‌گذاري پرداخته است كه برای انجام این بررسی فصل اول تحقیق به سه بخش كلیات تحقیق، استانداردهای حسابداری سرمایه‌‌گذاري‌ها در ایران و استانداردهای بین‌المللی حسابداری تقسیم گردیده است.بخش اول به ارائه تعاریف سرمایه‌گذاري‌ها، نحوه تشكیل و طبقه‌بندی سرمایه‌گذاري و بیان هر آنچه كه در زمینه حسابداری سرمایه‌‌گذاري لازم است پر

ادامه مطلب  
تحقیق بررسی ارزیابی سهام از طریق تجدید ارزیابی دارایی ها


دانـلـود تـحقیـق بـا عـنـوان، بررسی ارزیابی سهام از طریق تجدید ارزیابی دارایی ها به همراه جداولبخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق : ارزیابی سهام از طریق تجدید ارزیابی دارایی ها از دیدگاه فروشندگان سهام هر شرکت ، مهمترین عامل برای تصمیم گیری در خصوص فروش سهام ، قيمت روز اموال و دارایی های آن می باشد و مبنای گذاري سهام قيمت روز اموال و داراییهای شرکت است و تجدید ارزیابی اموال و داراییهای شرکت با دو روش زیر امکان پذیر می باشد :الف : تجدید ارزیابی با روش شاخص بانک مرکزی و تفاوت نرخ ارز شاخص بانک مرکزی نشان دهنده حداقل افزایش قيمت ها می باشد . از طرفی نرخ ارز طی سنوات گذشته تغییرات قابل توجهی داشته است ، لذا چنانچه اثرات این دو عامل در داراییهای ثابت شرکت محاسبه گردد ، امکان برآرود قيمت روز اموال و داراییهای ثابت شر

ادامه مطلب  
تحقیق سرمایه گذاريهای بلند مدت


دانـلـود تـحقیـق رشته حسابداری بـا عـنـوان، سرمایه گذاريهای بلند مدتبخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق :واحدهای تجاری به منظور تولید وفروش كالا خدمات ، در انواع مختلف دارائیها پولی (وجوه نقد، حسابها واسناد دریافتی)، دارائیهای مولد مشهود (ماشین آلات و تجهیزات زمین ) ودارائیهای نامشهود (حق اختراع، حق امتیاز، علائم تجاری وسرقفلی‌) سرمایه گذاري می كنند. علاوه بر این، واحدهای تجاری ممكن است وجوهی را صرف خرید سهام واوراق بهادار سایر واحدهای تجاری نمایند كه حسب مورد به سرمایه گذاريهای بلند مدت یا كوتاه مدت طبقه بندی شود. موضوع بحث این نشریه، سرمایه گذاري بلند مدت در سهام واوراق بهادار واحدای تجاری است . مبنای تفكیك و تمایز بین سرمایه گذاريهای كوتاه مدت وبلند مدت كه هر دو به عنوان دارائی در تراز نامه طبقه بندی می شوند ، در واقع ماهیت وهدف سرمای

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد نظریة مطلوبیت و رجحان


فرمت فایل:WORD(قابل ویرایش)تعداد36 صحفه     چكیده: در دنیای واقعی واحدهای بازرگانی تحت شرایط عدم اطمینان فعالیت می كنند. لذا امر پژوهش در رابطه با تقاضای واحد تولیدی از اهمیت اساسی برخوردار است ، بدین منظور در این تحقیق پس از مطالعه مبانی نظری و تئوریك مربوط به تقاضا و اطلاعات اخذ شده در رابطه با واحد اقتصادی مورد مطالعه به مسایل و مشكلات عمده در امر تقاضا پرداخته می شود و در نهایت به استراتژی لازم جهت برنامه ریزی تولید و توسعه محصول و سایر شرایط اشاره می گردد.و به این نتیجه دست پیدا می كنیم كه با توجه به مشكلات مشاهده شده در بنگاههای اقتصادی می توان به فقدان چهارچوب علمی و نظری، در واحدهای اقتصادی در اقتصاد ایران اشاره نمود كه باعث به هدر رفتن بسیاری از منابع اقتصادی   می گردد.و اینجاست كه اقتصاد

ادامه مطلب  
پاورپوينت درباره آشنایی با قيمت گذاري انتقالي


فرمت فایل : power point  (لینک دانلود پایین صفحه) تعداد اسلايد  : 53 اسلايد      فهرست : 1.تعریف 2.سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی 3مرکزهزینه،سود،سرمایه 4قيمت گذاري انتقالات داخلی وتصمیم گیری 5.رویکرد ارمزلنت 6.موارد اهمیت قيمت گذاري انتقال داخلی 7.اهداف قيمت گذاري انتقالي 8اهداف بین المللی قيمت گذاري انتقالي 9.حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی 10حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها 11.روش هایقيمت گذاري انتقالي 12.مشکلات تعیین قيمت مبتنی بر بازار 13.قيمت گذاري دو مرحله ای 14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قيمت گذاري 15.نحوه گزینش روش صحیح قيمت گذاري انتقالي 16.اداره امورقيمت های انتقالي 17جنبه های بین المللی قيمت گذاري انتقالي 18استاندارد ارمزلنت 20.روش قی

ادامه مطلب  
پاورپوينت قيمت گذاري انتقالي


        نوع فایل: power pointقابل ویرایش 53 اسلايد قسمتی از اسلايدها:انتقال کالا وخدمات بین قسمت های مختلف یک واحد انتفاعی بزرگ که به شکل غیرمتمرکز اداره می شود،از دیدگاه حسابداری  نوعی رویداد یا مبادله محسوب می گردد که باید در سوابق ومدارک حسابداری  انعکاس یابد.ارزشی را که به این گونه مبادلات ورویدادها تخصیص می یابد،اصطلاحا قيمت انتقالي می نامند وبه فرایند تخصیص ارزش،اصطلاحا  قيمت گذاري انتقالات داخلی بین قسمت های مختلف یک واحد انتفاعی گفته می شود.سازمان های غیر متمرکز و تمرکز زداییدراغلب سازمان ها وموسسات کوچک تصمیمات مهم عموما توسط یک نفرکه در راس سازمان یا موسسه قرار دارد،اتخاذ می شود.اما همین که سازمان بزرگ شد و توسعه یافت،تصمیم گیری در تمامی زمینه ها تنها توسط یک شخص منحصر ب

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوينت قيمت گذاري انتقالي - 52 اسلايد


     دانلود پاورپوينت قيمت گذاري انتقالي - 52 اسلايد1.تعریف 2.سازمان های غیر متمرکز وتمرکز زدایی 3مرکزهزینه،سود،سرمایه 4قيمت گذاري انتقالات داخلی وتصمیم گیری 5.رویکرد ارمزلنت 6.موارد اهمیت قيمت گذاري انتقال داخلی 7.اهداف قيمت گذاري انتقالي 8اهداف بین المللی قيمت گذاري انتقالي 9.حداقل کردن مالیات های محلی وبین الملی 10حداقل ساختن هزینه مشتری-محدودیت های ارزی-خطر مصادره دارایی ها 11.روش هایقيمت گذاري انتقالي 12.مشکلات تعیین قيمت مبتنی بر بازار 13.قيمت گذاري دو مرحله ای 14.مقایسه مزایا ومعایب روش های قيمت گذاري 15.نحوه گزینش روش صحیح قيمت گذاري انتقالي 16.اداره امورقيمت های انتقالي 17جنبه های بین المللی قيمت گذاري انتقالي 18استاندارد ارمزلنت 20.روش قيمت مقایسه ای 21.روش فروش مجدد 22روش بعلاوه قيمت تم

ادامه مطلب  
پیشینه تحقیق ومبانی نظری قيمت گذاري


توضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقالهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبتعداد:28منبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت docقسمتی از متن مبانی نظری و پیشینهبه طور ساده قيمت گذاري یعنی تعیین قيمت برای کالا یا خدمت. قيمتگذاري فعالیتی است که باید تکرار شود و فرایندی مداوم و پیوسته محسوب می‌شوداین تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که لزوم جرح و تعدیل قيمت را ایجاد می‌کند. قيمت گذاري با هدف حداکثر کردن سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و یا افزایش قيمت

ادامه مطلب  
پاورپوينت درباره قيمت گذاري


لینک دانلود و خرید پایین توضیحات فرمت فایل: powerpoint نوع فایل : ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )  تعداد اسلايد: 19 اسلايد  بخشی از اسلايدها : قيمت گذاري   ,مفاهیم، روشها و خط مشی ها  nویژگیهای خاص قيمتnقيمت تنها عنصری در تركیب عناصر بازاریابی است كه درآمدزاست.قيمت منعطف ترین عنصر از تركیب عناصر بازاریابی است.قيمت مهمترین مشكل پیش روی مدیران بازاریابی است كه باید با توجه به عوامل متعدد در مورد آن تصمیم گیری نمود.nnقيمت گذاري باید با دیگر سیاستهای بازار یابی هماهنگی داشته باشدnمراحل قيمت گذاري     تعیین هدف از قيمت گذاري تعیین تقاضا برآورد هزینه تجزیه و تحلیل هزینه ها، قيمت ها و آنچه كه رقبا عرضه می كنند. انتخاب یك روش قيمت گذاري تعیین قيمت نهایی nاهداف قیم

ادامه مطلب  
پاورپوينت جامع و کامل درباره بیومکانیک فنون ورزشی


      لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلايد : 183 اسلايد قسمتی از متن .ppt : بیومکانیک فنون ورزشی The biomechanics of sports techniques فصل اول انواع حرکت هدف کلی این فصل: آشنایی دانشجویان با انواع حرکات هدفهای رفتاری پس از مطالعه این فصل از دانشجویان انتظار می رود: حرکات انتقالي را تعریف کنند. حرکات انتقالي مستقیم الخط را تعریف کنند. حرکات انتقالي منحنی الخط را تعریف کنند. حرکات چرخشی (دورانی) را تعریف کنند. حرکات عام یا متداول را تعریف کنند. انواع حرکات حرکات انتقالي حرکات دورانی حرکات عام حرکات انتقالي حرکات انتقالي مستقیم الخط حرکات انتقالي منحنی الخط حرکات انتقالي حرکات انتقالي موقعی صورت می‌گیرد

ادامه مطلب  
پاورپوينت جامع و کامل درباره بیومکانیک فنون ورزشی (The biomechanics of sports techniques)


    لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلايد : 183 اسلايدقسمتی از متن .ppt :بیومکانیک فنون ورزشیThe biomechanics of sports techniquesفصل اولانواع حرکتهدف کلی این فصل:آشنایی دانشجویان با انواع حرکاتهدفهای رفتاریپس از مطالعه این فصل از دانشجویان انتظار می رود:حرکات انتقالي را تعریف کنند.حرکات انتقالي مستقیم الخط را تعریف کنند.حرکات انتقالي منحنی الخط را تعریف کنند.حرکات چرخشی (دورانی) را تعریف کنند.حرکات عام یا متداول را تعریف کنند.انواع حرکاتحرکات انتقاليحرکات دورانیحرکات عامحرکات انتقاليحرکات انتقالي مستقیم الخطحرکات انتقالي منحنی الخطحرکات انتقاليحرکات انتقالي موقعی صورت

ادامه مطلب  
تحقیق جامع در مورد ارتباط بین سود و قيمت سهام


  فهرست مطالبعنوانصفحهفصل اول11-1- مقدمه12-1- تعریف موضوع23-1- اهمیت تحقیق34-1- هدف و علت انتخاب موضوع35-1- سوابق مربوط46-1- فرضیات تحقیق57-1- قلمرو مكانی تحقیق58-1- قلمرو زمانی تحقیق59-1- روش تحقیق510-1- ساختار تحقیق5فصل دوم71-2- مقدمه72-2- كلیات73-2- بازار سرمایه در ایران84-2- مزایای وجود بورس اواق بهادار91- از دیدگاه كلان92- از دیدگاه شركتهای پذیرفته شده در بورس93- از نظر سرمایه گذاران95-2- سودمندی در پیش بینی معیاری برای ارزیابی اطلاعات106-2- استفاده كنندگان صورتهای مالی117-2- هدفهای گزارشگری مالی128-2- انتخاب نظریه سود139-2- استدلال انتخاب نظریه سود1410-2- مكاتب فكری پیرامون اندازه گیری سود1511-2- سود تحققی و سود غیر تحققی1612-2- فواید سود برای سرمایه گذاران2013-2- حلقه های ارتباطی سود و قيمت سهام2114-2- تحلی

ادامه مطلب  
دانلود مقاله حسابداری بررسی دایره حسابداری شعب بانكها


      دانلود مقاله حسابداری بررسی دایره حسابداری شعب بانكها فهرست مطالبعنوان                                                                                              صفحهمقدمه.............................................................................................. 1شرح و

ادامه مطلب  
مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع قيمت گذاري


مبانی نظری و پیشینه تحقیق با موضوع قيمت گذاريتوضیحات: فصل دوم مقاله کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو مقالهتوضیحات نظری کامل در مورد متغیرپیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابهرفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسبمنبع :    انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)نوع فایل word  در29 صفحه و قابل ویرایش با فرمت docقسمتی از متن مبانی نظری و پیشینهقيمت گذاري به طور ساده قيمت گذاري یعنی تعیین قيمت برای کالا یا خدمت. قيمتگذاري فعالیتی است که باید تکرار شود و فرایندی مداوم و پیوسته محسوب می‌شوداین تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که لزوم جرح و تعدیل قيمت را ایجاد می‌کند. قيمت گذاري با هدف حداکث

ادامه مطلب  
صنعت سرمایه گذاري دوطرفة كانادا


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات21  مقدمهصنعت سرمایه گذاري دو طرفه، یكی از سریع ترین اجزای رشد یافته بخش خدمات مالی در دهه 1990 بود، با سرمایه تحت نظر مدیریت، از 25 میلیارد دلار در دسامبر 1990 به 426 میلیارد دلار در دسامبر 2001 بایت افزایش و رشد 1700 درصدی افزایش یافت. بهر حال در دسامبر 2002 ، سرمایه صنعت به 391 میلیارد دلار، پایین تر و كمتر از 2/8 درصد از سال گذشته كاهش یافت. این سرمایه در 1956 سرمایه دو طرفه مختلف و در بیش از 53 میلیون حساب سهامداران شركت سرمایه گذاري گذاشته شدند، اداره می شوند. (ببینید نمودار 1). نمودار 1 . سرمایه تحت مدیریت و تعداد حسابهای سهامداران شركت سرمایه گذاريتحلیل گران صنعت، رشد خارق العاده دردهه 1990 را به فاكتورهای مختلف نسبت داده اند. اول، ورود بانكها به بازار سرمایه گذاري دو طرفه، كه این

ادامه مطلب  
مبانی نظری و پیشینه قيمت گذاري


مبانی نظری و پیشینه قيمت گذاري28 صفحههمراه با منابعبه طور ساده قيمت گذاري یعنی تعیین قيمت برای کالا یا خدمت. قيمتگذاري فعالیتی است که باید تکرار شود و فرایندی مداوم و پیوسته محسوب می‌شوداین تداوم ناشی از تغییرات محیطی و عدم ثبات شرایط بازار است که لزوم جرح و تعدیل قيمت را ایجاد می‌کند. قيمت گذاري با هدف حداکثر کردن سود، افزایش سهم بازار، رهبری کیفیت، ادامه حیات و یا افزایش قيمت بازار صورت می گیرد.قيمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی (محصول- قيمت- فروش- توزیع) است. قيمت تعیین می کند که چه چیزی تولید شود وچه کسی آن را تقاضا کند مهمترین وظیفه بازاریاب در قيمت گذاري شناخت رابطه قيمت و تقاضاست در حالت عادی برای کالای عادی قيمت وتقاضا رابطه عکس دارند عامل مهم دیگر در قيمت گذاري عرضه محصولات و قيمتهای رقباست.در محیط بسیار

ادامه مطلب  
دانلود تحقیق پستهای فشار قوی


 تعدادصقحات : 75 صفحه      -        قالب بندی :  word                چکیده: نیاز روز افزون به برق ومزایای انرژی الکتریکی باعث بوجود آمدن نیروگاههای بزرگ شده است. معمولأ به دلایل متعدد نیروگاهها درمناطق دور از مرکز مصرف ایجاد می شوند. درمورد نیروگاههای آبی شرایط خاص جغرافیایی ودرمورد سایر نیروگاهه نیاز به آب زیاد ومنابع سوخت ،ایجاد آلودگی محیط ،محدودیت هایی رادر انتخاب محل نیروگاه بوجود می آورد.ازطرفی چون نصب نیروگاههای کوچک متفاوت برای جوابگویی مصرف درنقاط مختلف یک کشور مستلزم وجود واحدهای رزرو  وخرج زیادبرای تعمیرات ونگهداری وسوخت رسانی می شود. لذا ترجیحأ یک یا چند نیروگاه بزرگ درنقاطی که شر

ادامه مطلب  
تحقیق درمورد پستهای فشار قوی 76 ص

لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتفرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینتتعداد صفحات: 76 چکیده:نیاز روز افزون به برق ومزایای انرژی الکتریکی باعث بوجود آمدن نیروگاههای بزرگ شده است. معمولأ به دلایل متعدد نیروگاهها درمناطق دور از مرکز مصرف ایجاد می شوند. درمورد نیروگاههای آبی شرایط خاص جغرافیایی ودرمورد سایر نیروگاهه نیاز به آب زیاد ومنابع سوخت ،ایجاد آلودگی محیط ،محدودیت هایی رادر انتخاب محل نیروگاه بوجود می آورد.ازطرفی چون نصب نیروگاههای کوچک متفاوت برای جوابگویی مصرف درنقاط مختلف یک کشور مستلزم وجود واحدهای رزرو وخرج زیادبرای تعمیرات ونگهداری وسوخت رسانی می شود. لذا ترجیحأ یک یا چند نیروگاه بزرگ درنقاطی که شرایط مساعد دارندایجاد شده و سپس انرژی رابه نقاط مصرف انتقال می دهند. همچنین برای ارتباط بین نیروگاهها به منظور افزایش قابلیت اطمینا

ادامه مطلب  
پاورپوينت اصول بازاریابی - استراتژی های بازاریابی


پاورپوينت اصول بازاریابی - استراتژی های بازاریابی  پایین نگهداشتن قيمت مواد غذاییشرکت چگونه می تواند قيمت های مواد غذایی را پایین نگه دارد؟ ایجاد فروشگاه ها در خارج از شهر و در مکان ارزان قيمت فضای زیادی را برای فروشگاه اشغال نمی کند کاهش هزینه های اجاره مکان و تشکیلات و انبارداری حذف رابطه هاساختار قيمت گذاري مدیر هنگام تصمیم گیری درباره قيمت محصولات باید مجموعه ای عوامل (داخل و خارج سازمان) و بسیاری از فعالیت های شرکت های رقیب را مورد توجه قرار دهد.شرکت تنها قيمت یک قلم محصول را تعیین نمی کند، بلکه باید یک ساختار قيمت گذاري به وجود آورد که در برگیرنده بسیاری از اقلام است و با جا به جایی اقلام محصول در چرخه زندگی خود این ساختار قيمت گذاري هم تغییر می کند.استراتژی های قيمت گذاري محصول

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد بررسی دایره حسابداری شعب بانكها


       نوع فایل: wordقابل ویرایش 311 صفحه مقدمه:بر كسی پوشیده نیست كه بانك ها جز نهادهای مالی هر كشور می باشند. نهادهای مالی دو گونه اند:1          نهادهای مالی سیاست گذار: موسساتی كه مسئولیت پایه ریزی و تعیین خط مشی های اصلی مالی را عهده دارند و برنامه های كلی را در چهارچوب قوانین و مصوبات جاری دولت مشخص می‌كنند پس از تكمیل و تایید سیاست های مقرر توسط دولت این برنامه ها برای اجرا به دستگاههای مربوطه ابلاغ می گردد. هدف این مؤسسات دستیابی به راههایی است كه گردش پولی و مالی را افزایش، نقدینگی را كاهش،‌ سرمایه گذاري ها را افزایش و در نهایت به پویایی اقتصاد كشور منجر گردد.2          نهادهای

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوينت قيمت گذاري محصولات؛ استراتژی های قيمت گذاري (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)


عنوان: دانلود پاورپوينت قيمت گذاري محصولات؛ استراتژی های قيمت گذاري (فصل یازدهم كتاب اصول بازاریابی كاتلر ترجمه فروزنده)دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)فرمت: پاورپوينت (قابل ویرایش)تعداد اسلايد: 27 اسلايدكتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ كاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح كارشناسی  و كارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوينت كامل و جامع فصل یازدهم این كتاب با عنوان  " دانلود پاورپوينت قيمت گذاري محصولات؛ استراتژی های قيمت گذاري  "  در 27 اسلايد می باشد كه می تواند به عنوان سمینار در كلاس و ارائه كلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:استراتژی های

ادامه مطلب  
پاورپوينت جامع و کامل با موضوع کنترل مالی


      لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلايد : 81 اسلايد قسمتی از متن .ppt : کنترل مالی توانایی درک و توضیح ماهیت و حوزه کنترلهای مالی و نقش مهم آن در داخل و خارج سازمانها درک دلیل تمرکززدایی مسئولیت تصمیم گیری در سازمانها و مسائل انگیزشی و کنترلی این موضوع چرا شرکتها از مراکز مسئولیت استفاده می کنند و چه نوع از این مراکز در شرایط مشخص مناسب است و محدودیتهای مرکز مسئولیت در ارزیابی عملکرد چیست و مدیریت از چه شاخصهایی برای ارزیابی عملکرد مرکز مسئولیت استفاده می کند. طراحی و تفسیر شاخصهای ارزیابی مناسب برای هر نوع مرکز مسئولیت دلیل استفاده از قيمتهای انتقالي و انواع آن تعیین و محاسبه قيمت انتقالي در شرایط مشخص درک ماهیت و حوزه

ادامه مطلب  
پاورپوينت با موضوع کنترل مالی


    لینک دانلود و خرید پایین توضیحاتدسته بندی : پاورپوينتنوع فایل : .ppt ( قابل ویرایش و آماده پرینت )تعداد اسلايد : 81 اسلايدقسمتی از متن .ppt :کنترل مالیتوانایی درک و توضیح ماهیت و حوزه کنترلهای مالی و نقش مهم آن در داخل و خارج سازمانهادرک دلیل تمرکززدایی مسئولیت تصمیم گیری در سازمانها و مسائل انگیزشی و کنترلی این موضوعچرا شرکتها از مراکز مسئولیت استفاده می کنند و چه نوع از این مراکز در شرایط مشخص مناسب است و محدودیتهای مرکز مسئولیت در ارزیابی عملکرد چیست و مدیریت از چه شاخصهایی برای ارزیابی عملکرد مرکز مسئولیت استفاده می کند.طراحی و تفسیر شاخصهای ارزیابی مناسب برای هر نوع مرکز مسئولیتدلیل استفاده از قيمتهای انتقالي و انواع آنتعیین و محاسبه قيمت انتقالي در شرایط مشخصدرک ماهیت و حوزه روشهای ارزیابی

ادامه مطلب  
پاورپوينت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی


عنوان: پاورپوينت کتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)فرمت: پاورپوينت(Powerpoint)تعداد اسلايد: 355 اسلايدکتاب مدیریت بازاریابی تألیف دکتر احمد روستا، دکتر داور ونوس و دکتر عبدالحمید ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی و همچنین مهمترین منبع طرح سوالات آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاریابی مجموعه مدیریت میباشد. این فایل شامل پاورپوينت کل سیزده فصل این کتاب می باشد که در 355 اسلايد  همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که هم می تواند به عنوان ارائه کلاسی و هم به عنوان خلاصه ای جامع و کامل جهت مطالعه و آمادگی برای آزمون کارشناسی ارشد درس مدیریت بازاریابی مو

ادامه مطلب  
تحقیق جذب سرمایه خارجی در ایران


دانـلـود تـحقیـق رشته حسابداری بـا عـنـوان، جذب سرمایه خارجی در ایرانبخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق :جلب سرمایه و سرمایه گذاري راهی برای تسریع حركت اقتصاد بسوی توسعه و ایجاد اشتغال است و می تواند به عنوان اهرمی برای شتاب توسعه و رشد اقتصادی بكار گرفته شود.علاوه بر این سرمایه گذاري خارجی می تواند به اصلاح نظام مدیریتی و تبادل تجربیات اقتصادی و بكارگیری فن آوری های نوین منجر بشود. در ایران برای دستیابی به سهمی از حجم بزرگ نقل و انتقال سرمایه در جهان تاكنون تلاش های بسیاری شده و موانع بسیاری پشت سر گذاشته شده است اما هنوز سهم ایران از جذب سرمایه های جهانی اندك است. مقاله سرمایه گذاري خارجی در ایران بررسی اجمالی از روند سرمایه گذاري در ایران در چند دهه گذشته است.سرمایه را اقتصاد دانان به جیوه تشبیه می كنند كه لغزان است و با كوچك ترین تكانی

ادامه مطلب  
تحقیق جذب سرمایه خارجی در ایران


دانـلـود تـحقیـق رشته حسابداری بـا عـنـوان، جذب سرمایه خارجی در ایرانبخشی از متـنِ ایـن تـحقیـق :جلب سرمایه و سرمایه گذاري راهی برای تسریع حركت اقتصاد بسوی توسعه و ایجاد اشتغال است و می تواند به عنوان اهرمی برای شتاب توسعه و رشد اقتصادی بكار گرفته شود.علاوه بر این سرمایه گذاري خارجی می تواند به اصلاح نظام مدیریتی و تبادل تجربیات اقتصادی و بكارگیری فن آوری های نوین منجر بشود. در ایران برای دستیابی به سهمی از حجم بزرگ نقل و انتقال سرمایه در جهان تاكنون تلاش های بسیاری شده و موانع بسیاری پشت سر گذاشته شده است اما هنوز سهم ایران از جذب سرمایه های جهانی اندك است. مقاله سرمایه گذاري خارجی در ایران بررسی اجمالی از روند سرمایه گذاري در ایران در چند دهه گذشته است.سرمایه را اقتصاد دانان به جیوه تشبیه می كنند كه لغزان است و با كوچك ترین تكانی

ادامه مطلب  
دانلود پایان نامه/پروژه آماده درباره بررسی دایره حسابداری شعب بانكها با فرمت word-ورد 245 صفحه


فهرست مطالبعنوان                                              صفحهمقدمه........................................ 1شرح وظایف دایره حسابداری شعب................. 3حسابداری شعب:عملیات حسابداری پرداخت حقوق كاركنان از طریق دایره حسابداری   7نحوه پرداخت مساعده به كاركنان................ 8چك:1- تعریف چك.................................. 92- اركان چك.................................. 91-2- تاریخ صدور چك............................ 102-2- مبلغ چك..............

ادامه مطلب  
بررسی دایره حسابداری شعب بانك‌ها (پروژه مالی – حسابداری)


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات205 فهرست مطالبعنوان صفحهمقدمه 1شرح وظایف دایره حسابداری شعب 3حسابداری شعب:عملیات حسابداری پرداخت حقوق كاركنان از طریق دایره حسابداری 7نحوه پرداخت مساعده به كاركنان 8چك:1- تعریف چك 92- اركان چك 91-2- تاریخ صدور چك 102-2- مبلغ چك 113-2- محلی كه چك در آنجا باید پرداخت گردد 114-2- نام گیرنده چك 115-2- امضاء صادر كننده چك 123- انواع چك 121-3- چكهای عادی 122-3- چك مسافرتی 133-3- چك بانكی 134-3- چك آزاد 13چكهای فی مابین:1- نكات قابل توجه جهت صدور چكهای بین بانكها 142- نحوه صدور و پرداخت چك بین بانكها 153- فقدان چك های بانكی 174- دستورهای متفرقه 215- عملیات حسابداری 22ظهرنویسی، پشت نویسی و انتقال چك 23مسئولیت صادر كننده چك 25مسئولیت بانك (نحوه كنترل و پرداخت چك)1- كنترل و پرد

ادامه مطلب  
پایان نامه بررسی دایره حسابداری شعب بانكها


فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات:205 فهرست مطالبعنوان صفحهمقدمه 1شرح وظایف دایره حسابداری شعب 3حسابداری شعب:عملیات حسابداری پرداخت حقوق كاركنان از طریق دایره حسابداری 7نحوه پرداخت مساعده به كاركنان 8چك:1- تعریف چك 92- اركان چك 91-2- تاریخ صدور چك 102-2- مبلغ چك 113-2- محلی كه چك در آنجا باید پرداخت گردد 114-2- نام گیرنده چك 115-2- امضاء صادر كننده چك 123- انواع چك 121-3- چكهای عادی 122-3- چك مسافرتی 133-3- چك بانكی 134-3- چك آزاد 13چكهای فی مابین:1- نكات قابل توجه جهت صدور چكهای بین بانكها 142- نحوه صدور و پرداخت چك بین بانكها 153- فقدان چك های بانكی 174- دستورهای متفرقه 215- عملیات حسابداری 22ظهرنویسی، پشت نویسی و انتقال چك 23مسئولیت صادر كننده چك 25مسئولیت بانك (نحوه كنترل و پرداخت چك)1- كنترل و پرداخت چك 272- ب

ادامه مطلب  
تحقیق حسابداری سرمایه گذاري کوتاه مدت و حسابداری وجوه نقد،68 صفحه،docx


این تحقیق در مورد حسابداری سرمایه گذاري کوتاه مدت و حسابداری وجوه نقد در 68 صفحه و در قالب ورد و شامل حسابداری سرمایه گذاري کوتاه مدت و حسابداری وجوه نقد،حسابداری سرمایه گذاري کوتاه مدت، حسابداری وجوه نقد،بهای تمام شده سرمایه گذاري،استاندارد حسابداری،صندوق سرمایه گذاري با سرمایه ثابت،معادل وجه نقد،جریان وجه نقد،طبقه بندی جریانهای نقدی،صورت گردش وجوه نقد و غیره می باشد.فهرست                                                        &

ادامه مطلب  
پاورپوينت در مورد بیومکانیک فنون ورزشی


       فرمت فایل : پاورپوينت (لینک دانلود پایین صفحه)قابل ویرایشتعداد اسلايدها :183 اسلايدمنابع :کتاب بیومکانیک فنون ورزشیتالیف: دکتر پرفسور جیمز جی هیترجمه دکتر نمازی زادهانتشارات دانشگاه تهرانکتاب اناتومی کاربردی(فصلهای 2و4)تالیف: دکتر پرفسور جیمز جی هیترجمه دکتر فراهانی، دکتر شجاع الدینانتشارات دانشگاه پیام نوربخشی از اسلايدها :حرکات انتقاليحرکات انتقالي موقعی صورت می‌گیرد که جسم طوری حرکت کند که کلیه اجزاء آن دقیقاً مسافت یکسانی را در جهت و زمان مشابه طی کرده باشد. حرکات انتقالي به دو صورت مستقیم الخط و منحنی الخط صورت می‌گیرد.الف- حرکات انتقالي مستقیم الخطدر حرکت انتقالي مسیر حرکت روی خط مستقیم است. مانند حرکت یک جسم روی یک سطح صاف و در مسیر مستقیم، یا حرکت اسکیت بازی که بدون

ادامه مطلب  
پاورپوينت با موضوع صندوقهای سرمایه گذاري مشترک


دانلود پاورپوينت با موضوع صندوقهای سرمایه گذاري مشترک، در قالب pptx و در 78 اسلايد، قابل ویرایش، شامل: تعریف صندوقهای سرمایه گذاري مشترکمزایای صندوق های سرمایه گذاريمعایب و ریسک‌های بالقوه صندوق های سرمایه گذاريصندوق های سرمایه گذارياشکال حقوقی تأسیس صندوق‌هاقوانین حاکم بر صندوق‌هابازدة سرمایه‌گذاري در صندوق   طبقه‌بندی صندوق‌ها بر حسب ساختارصندوق‌های مشترک با سرمایة بازصندوق‌های مشترک با سرمایة بستهطبقه‌بندی صندوق براساس نوع سرمایه‌گذاريصندوق‌های کوتاه‌مدت- صندوق‌های بازار پولصندوق‌های بلند ‌مدت- صندوق‌های اوراق قرضهصندوق‌های بلند ‌مدت- صندوق‌های سهامصندوق‌های بلند ‌مدت- صندوق‌های ترکیبیسهم انواع صند

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوينت بررسی شرکتهای سرمایه گذاري


این تحقیق بصورت PowerPoint و با موضوع بررسی شرکتهای سرمایه گذاري می باشد. برای رشته های حسابداری ، اقتصاد ، امور مالی و مدیریت بازرگانی مناسب است و در 73 اسلايد کامل می باشد.در ادامه سر تیتر های تحقیق آمده است . این پاورپوينت را می توانید بصورت کامل و آماده تحویل از پایین همین صفحه دانلود نمایید.مقدمهمنظور از سرمایه گذاري، صرف هزینه ای مشخص به همراه پذیرفتن ریسک (احتمال خطر) مشخص یا نامشخص برای کسب سود در آینده می باشد. مهمترین هدف سرمایه گذاري،کاهش (هزینه های فرصت) می باشد. به این معنی که ممکن است که فرد پول مازاد راکدی داشته باشد که بتواند آن را در محلی برای سرمایه گذاري و کسب سود به کار گیرد؛ اما به علت عدم آگاهی، آن فرصت کسب سود را از دست بدهد.به طور كلی، علاقه مندان به سرمایه گذاري در اوراق بهادار دو

ادامه مطلب  
تحقیق در مورد بررسی مشکلات قيمت گذاري در صنعت پرس سازی سفارشی


34 صفحه word |فونت tahoma سایز 12| قابل اجرا در آفیس 2010 و نسخه های جدیدتر|قابل ویرایش و آماده چاپبخشی از تحقیق کلیاتسازمانها رکن اصلی اجتماع کنونی را تشکیل می دهند ساختار آنها بصورتی آگاهانه طرح ریزی شده و مبنی بر هدف می باشد و دارای سیستمهای فعال و هماهنگ هستند مدیران ارشد سازمانها به منظور حفظ و تداوم حیات سازمان و براساس ماموریتهای آن ، لازم است برنامه ریزیهای دراز مدتی را طرح ریزی نموده و همزمان با طی مسیر چرخه سازمانی در مراحل مختلف ، تدابیر لازم برای گذر موفقیت آمیز از هر مرحله رشد سازمانی را اتخاذ و اجرا نمایند .در بسیاری از فعالیتهای تجاری و اقتصادی مدیران ارشد با موضوعاتی از جمله کمبود نقدینگی ، عدم دریافت سفارش ، بقا شرکت ، عدم قطعیت در پیشنهادات قيمت ، مشکلات برآورد بهای فروش محصولات و خدمات و ت

ادامه مطلب  
پاورپوينت کل کتاب مدیریت سرمایه گذاري تألیف چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش


دانلود پاورپوينت کل کتاب مدیریت سرمایه گذاري تألیف چارلز پی جونز ترجمه تهرانی و نوربخش، در قالب pptx و در 583 اسلايد، قابل ویرایش، شامل: فصل اول: مقدمه ای برای فهم سرمایه گذاريتعریف سرمایه گذاريچرا سرمایه گذاري می کنیم؟تصمیمات سرمایه گذاريرابطه بین بازده مورد انتظار و ریسکآیا سرمایه گذاران از ریسک نفرت دارند؟فرایند تصمیمات سرمایه گذاريعوامل تأثیرگذار بر فرایند تصمیمات سرمایه گذاري فصل دوم: انواع اوراق بهادارنحوه عملکرد سرمایه گذارانانواع سرمایه گذاري مستقیمسرمایه گذاري غیر مستقیمبازار پولبازار سرمایهداراییهای غیر قابل معاملهسپرده پس اندازگواهی سپردهحسابهای سپرده بازار پولاوراق قرضه پس انداز دولتیاوراق بهادار بازار پولاوراق خزانهگواهی سپرده قابل معاملهاوراق تجاریدلار اروپاییقرارداد

ادامه مطلب  
تحقیق تحلیل سازه 2


به نام خداتحلیل سازه 2برای تحلیل سازه‌های نامعین، روش شیب ـ افت و روش های دیگر نیاز است. باید تعداد درجات آزادی در یك سازه تعیین گردد. تعداد مجهولات در این سازه های نامعین همان تعداد درجات آزادی است.درجات آزادی: دورانی : به تعداد های مستقل سازه تعداد درجات آزاد دورانیانتقالي : به تعداد های مستقل سازه تعدا درجات آزادی انتقاليدر بدست آوردن درجات آزادی دورانی و انتقالي نیاز است گره‌ها در یك سازه تعیین گردد.گره: به نقاطی اطلاق می‌شود كه محل طلاقی دو عضو یا تكیه‌گاه خارجی یا تغییر مقطع آن باشد.در گره های صلب می‌باشد زاویه تغییر نمی‌كند.در گروه های مفصل به تعداد اعضای وارد شده بر مفصل می‌باشد.در تكیه‌گاه گیردار چون دورانی ندارد ().در تكیه‌گاه غلطكی برشی ().اگر دو عضو روی یك مفصل باشند () و اگر دو عضو به یك مفصل

ادامه مطلب  
دانلود پاورپوينت تعیین قيمت ( فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)


عنوان: دانلود پاورپوينت تعیین قيمت ( فصل نهم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)تعداد اسلايد: 38 اسلايدفرمت: پاورپوينت (قابل ویرایش)دسته: مدیریت بازاریابیکتاب مدیریت بازاریابی تألیف روستا، ونوس و ابراهیمی از جمله منابع مهم درس مدیریت بازاریابی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوينت فصل نهم  این کتاب در حجم 38 اسلايد با عنوان" تعیین قيمت " می باشد که می تواند به عنوان سمینار کلاسی (کنفرانس) برای درس مدیریت بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل بخشهای زیر است:مقدمهوابستگی متقابل قيمت، محصول، ترفیع وتوزیعقيمت گذاري درانواع بازارهای مختلفقيمت گذاري درحالت رقابت کاملقيمت گذاري درحالت رقابت انحصاریقيمت گذاري درحالت رقابت انحصاری چندجانبهقيمت گذاري در

ادامه مطلب  
صفحات ادامه نتايج:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  > 
logo-samandehi